2013. szeptember 14., szombat

ezt most nem emlékezetből írom, avagy Róma 13. látásra

2013. szeptember 10.

AZ elindulás nem ment könnyen. Éppen felmondtam a Cégnél, ahol nem rossz, csak nekem van egy másik életem, ami jobb és én is jobb vagyok benne.
Este a gépen aztán már minden simán ment. Egészen addig, amíg le nem szálltunk Fiumicinón.

A csomagjainkra épppen kétszer annyit vártunk, mint az egyébként nagyon praktikus reptéri tájékoztató monitor kiírása szerint várható volt. nem baj, hiszen itt vagyunk. persze, csak legyünk beljebb, mondjuk autóbusszal, ami sokkal olcsóbb (4 euro) mint a vonat (11 euro), és ugyanúgy  a terminire érkezik, mindkettő.

MIvel már beszélek olaszul (most az mindegy, mennyire, kommunikálok), könnyedén megveszem a két jegyet (odavissza olcsóbb, 5 helyett 4 euró egy út) az első ufficio-ban, anélkül, hogy megkérdezném, mikor indul. illetve miután kezemben a jegyek, kérdezem, és a válasz még mindig nem kedvetlenít el, pedig a kedves és élelmes lány csak ennyit mond 11kor. Ekkor 10 óra van, és az még koraeste Rómában. semmi gond.
CSak amikor már legalább 7, másik társasághoz tartozó busz viszi el az összes utast, kivéve a legnagyobb reklámhelyet bérlő társaságot választó szerencséseket, köztük minket, szóval akkor már nem természetes a mosolyom. nyilván addigra elfáradtam.

EHhez képest viszonylag hamar megvan az éjszakai busz (persze, mire a reptéri busz beért, addigra elment az, ami házhoz vitt volna), és a megállótól könnyű 15 perces séta után becsengetünk a célban.

TAnulságok: 1. kérdezz meg minden lényeges infót, mielőtt fizetsz
                        2. Csak akkor válaszd a terravisiont, ha már minden busz elment

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése